咖啡味迷乱的奶油香

Human - Christina Perri

简单,或是!!

存档灵魂:

Human
简单的人


【歌词】


I can hold my breath
我可以屏息不闻
I can bite my tongue
我可以静默不语
I can stay awake for days
我可以数日也不休不眠
If that's what you want
只要这是你的欲求
Be your number one
成就你孤独的唯一
I can fake a smile
我可以堆砌自己的微笑
I can force a laugh
我可以强迫自己变得欢乐
I can dance and play the part
我可以跳着舞去为你表演
If that's what you ask
只要这是你的要求
Give you all I am
我愿意给你我的一切


I can do it
我可以做到
I can do it
我真的可以做到
I can do it
我真的很想去做到


But I'm only human
但我只是区区凡人
And I bleed when I fall down
我跌倒也是会流血的
I'm only human
我只是一介常人
And I crash and I break down
当我失落的时候我也会一蹶不振
Your words in my head, knives in my heart
你在我脑内回响,犹如刀把插进我的心房
You built me up and then I fall apart
你成就我的一切又将我瞬间摧毁
‘Cause I'm only human
因为我不过是个凡人


I can turn it on
我可以把开关打开
Be a good machine
做一个目无表情的机器人
I can hold the weight of worlds
我可以承受世界上一切的重量
If that's what you need
只要这是你想要的
Be your everything
我愿成为你的所有


I can do it
我可以做到
I can do it
我真的愿意去做
I'll get through it
我一定会撑过去的


But I'm only human
但我只是区区凡人
And I bleed when I fall down
我跌倒也是会流血的
I'm only human
我只是一介常人
And I crash and I break down
当我失落的时候我也会一蹶不振
Your words in my head, knives in my heart
你在我脑内回响,犹如刀把插进我的心房
You built me up and then I fall apart
你成就我的一切又将我瞬间摧毁
‘Cause I'm only human
因为我不过是个凡人


I'm only human
我只是个凡人
I'm only human
我只是一个不能再平常的常人
Just a little human
我是个渺小如尘的凡人


I can take so much
我真的可以承受很多
Till I've had enough
除非我已经觉得厌倦


‘Cause I'm only human
因为我只是个凡人
And I bleed when I fall down
我跌倒也是会流血的
I'm only human
我只是一介常人
And I crash and I break down
当我失落的时候我也会一蹶不振
Your words in my head, knives in my heart
你在我脑内回响,犹如刀把插进我的心房
You built me up and then I fall apart
你成就我的一切又将我瞬间摧毁
‘Cause I'm only human
因为我不过是个凡人


评论

热度(39)